Marcin Setlak - Brandelaw

Jak stworzyć nazwę marki

w 60 minut?

Tak! W 60 minut samodzielnie stworzysz
nazwę swojej firmy lub produktu!
Nie wierzysz?

Przeczytaj uważnie
Marcin Setlak

Kiedy zaczynasz swój biznes wszystko jest ważne.
Nazwa to pierwszy krok budowania świadomości u klienta.

Tymczasem Twoje pomysły na nazwę zajął już ktoś inny.
A Ty nie wiesz jak się do tego zabrać...

start signpot question mark white arrow
„Jeśli nie wiesz dokąd płyniesz,
żaden wiatr nie będzie dla Ciebie dobry”.

Sam też kiedyś błądziłem. I znam to uczucie.
Doceniam to, że chcesz budować nowy biznes w tych szalonych czasach.

Dlatego chętnie Ci pomogę!

kompas strzałka

Wiem jak tworzyć dobre nazwy

Na co dzień prowadzę kancelarię brandingową Brandelaw, gdzie tworzymy i chronimy marki firm oraz produktów.

Od 15 lat zajmuję się kreacją. Tworzyłem i współtworzyłem ponad 200 marek dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Co więcej, jako prawnik specjalizujący się w zakresie prawa własności przemysłowej, pomogłem wraz ze swoim zespołem zastrzec w Polsce i Unii Europejskiej ponad 1000 znaków towarowych w ciągu ostatnich 5 lat.

Stworzyłem unikalny model pracy, który każdorazowo gwarantuje sukces w tworzeniu nazw. Wiem jak do tego podejść. I na co zwrócić uwagę.

Czasu nie da się jednak rozciągnąć i nie każdemu klientowi jestem w stanie pomóc.

Dlatego stworzyłem ten kurs.

żarówka 200 image pytajnik

Zobacz przykłady nazw i logo jakie stworzyliśmy

Marcin Setlak

Praktyczny kurs o tworzeniu nazw

Dlaczego akurat ten kurs jest praktyczny? Bo obiektywnie nie ma w nim „lania wody”.

Pokazuję w nim proces – krok po kroku co należy zrobić aby stworzyć nazwę dla Twojego biznesu.

Daję Ci też przydatne narzędzia i metody, aby Twoja nazwa powstała jak najszybciej. I co więcej spełniała trzy złote zasady dobrej nazwy: była unikalna, zapamiętywana i bezpieczna.

W identyczny sposób pracuję ze swoim zespołem, kiedy tworzymy nazwy klientom.

Musisz jednak wiedzieć, że tworzenie nazwy to proces i obejmuje kilka etapów. Tu nie ma drogi na skróty. Trzeba je wszystkie przejść i zajmują one czas.

Dlaczego piszę, że nazwa może powstać w zaledwie 60 minut?

Bo jeśli dobrze się przygotujesz w każdym etapie poprzedzającym tworzenie nazwy, będziesz wiedzieć czego szukać. I wówczas kreacja może zająć Ci zaledwie 60 minut. To też sprawdziliśmy w praktyce!

tarcza strzelnicza dłoń spirala ze strzałą

Co zyskasz kupując mój kurs?

Przede wszystkim pokażę Ci to, w jaki sposób my pracujemy
i jak dochodzimy do właściwych nazw.
Dowiesz się z niego:

  • Jak przeanalizować rynek nazw na jakim chcesz działać
  • Na co zwrócić uwagę w budowaniu założeń marki
  • Jak dzielą się marki i jakie są ich typy
  • Z jakimi skutkami prawnymi musisz się liczyć wybierając dany typ nazwy
  • Jak zbudować strategię nazewniczą
  • W jaki sposób podejść do kreacji nazw
  • Jak wybrać finalne nazwy spośród wymyślonych
  • Jak wybrać zwycięską nazwę
  • Jak wdrożyć nazwę na rynek i jakie koszty mogą być z tym związane

Cały proces omawiam prosto i zrozumiale. Daję też uniwersalne przykłady, by łatwiej Ci było zastosować je do swojej sytuacji. Niezależnie od tego czy uruchamiasz firmę remontową, programistyczną, restaurację, czy usługi prania dywanów, zasługujesz na to by mieć dobrą nazwę dla Twojej firmy.

kasiążka żarówka roslina roslina

Zobacz jeden z odcinków kursu

cast for education

12 praktycznych odcinków kursu w formie video

cast for education

Gotowy proces tworzenia nazwy krok po kroku

cast for education

Przydatne wzory dokumentów i arkusze ćwiczeń

Tworzenie nazwy marki to nie magia to proces. Pokaże Ci jak zacząć i jak uzyskasz najlepszy wynik.

loo down arrow

Masz wątpliwości?
Oto co mówią o mnie inni - klienci kancelarii

A teraz hit!

Bezpłatna ocena prawna Twoich pomysłów!

Czuję się odpowiedzialny za powodzenie Twojego biznesu.

Po skończonym kursie prześlesz do mnie trzy propozycje swoich nazw.

Sprawdzę je bezpłatnie w urzędzie patentowym w Polsce, Unii Europejskiej oraz w bazie znaków międzynarodowych. Wskażę też, która z nich ma największe szanse na uzyskanie ochrony jako znak towarowy.

Wtedy będziesz mieć pewność, że Twoje pomysły na nazwę są bezpieczne i możesz w oparciu o nie budować swoją markę.

Moja propozycja jest ważna bezterminowo po zakupie kursu.

Lupa Mysz komputerowa R registered
Zamów kurs już dziś!
Razem znajdziemy nazwę dla Twojego biznesu.
Cena za kurs to:
319 PLN
+ 23% VAT
Zamawiam

Wystawiamy faktury. Potrzebujesz proformy? [email protected]

arrow paper plane arrow up
Marcin Setlak rakieta megafon
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
883 222 244
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).


Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
żarówka question mark